en vän är den som vet allt om dig och ändå fortfarande tycker om dig

Lördag alltså Valborgs spenderades i byske med underbara människor kvällen bjöds på grillning och en massa öl riktigt trevligt!

Söndag= bakis dag, gjorde ingenting såg lite tv sen slocknade jag direkt.
igår måndag samlades vi på skolan halv 8 och då bar de iväg till ikea med fin flickorna och pär! blev lite shopping och sen bar de hemåt. kom väl hem vid 6 tiden och gjorde inte allt för mycket såg lite film och sådär:)
Idag har jag aldrig varit tröttare tror jag känner mig helt slut -.- just nu har vi engelska och vi har fått veta lite om nationella vi ska ha på fredag.. som tur är de snart lunch får hoppas att man blir lite piggare.
ikväll får vi se om lisa kanske skulle komma förbi de blir nog suveränt.
nä ska fortsätta arbeta nu hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0