lista

ALLMÄNT...
Namn: Linn Lundqvist
Piercingar: öron och navel
Tatueringar: inga
Längd: 1,63
Skostorlek: 38
Hårfärg: just nu är de typ mörkt med lite skiftning i rött
Önskar du att du bodde någon annanstans: önskar vet jag väll inte men skulle vara kul att kolla in nån annan stad.
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: ingenaning
Vilket schampo använder du: glömt vad det heter haha
Vilken parfym använder du: DKNY både den rosa och gröna använder jag typ mest
Vad är du rädd för: bli lämnad ensam och förlora dom jag älskar
Gillar du att tvätta: jag älskar det...
Gillar du Berg-och-Dalbana: på ett sätt ja men ändå inte


SENASTE...

Film du hyrde: de var då alldeles för längesen för att minnas
Film du köpte: de var en barnfilm åt min lilla syster
Låten du lyssnade på: nån på mobilen
Låten du hade på hjärnan: minns inte
Låten du laddade ner: minns inte de heller
Personen du ringde: lisa
TV program du tittade på: nitti leaks
Personen du tänkte på: vetja


FAVORIT...

Mat: grillat 
Låt: svårt där
Sak att göra: skratta och leva fullt ut
Sport: ingen
Dryck: typ ändå multi
Kläder: säger som felicia dansbyxor och en slapp tröja
Film: the notebook
Bil: oh lord won´t you buy me a mercedes benz 

ANTAL...
Gånger du varit kär: jag vet ärligt inte om jag varit kär på riktigt någon gång
Gånger ditt hjärta brustit: vill inte räkna
Hjärtan brustit på grund av dej: jag vet inte..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: typ 2 
Ärr du har på kroppen: är nog inte så många kanske 4


SENASTE...

Bok du läste: Så dumt 
Personen du fick mail av: pär min lärare
Personen du fick brev av: tandläkaren
Personen du fick sms av: anton johansson
Gången hela din familj åt middag tillsammans: några dagar sen


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Vaknat och nu sitter jag på skolan
Var det kul: nej
Hur tidigt stiger du upp: idag steg jag upp 8
Gillar du att slåss: nej tack
Vad ska du göra ikväll: kanske vara med lisa

Är du seriös: gällande vad?
Vad är du allergisk mot: idioter
Var har du ont: ingenstans 
Använder du hårspray: ja
Kan du stå på händer: nej
Favoritserie: one tree hill


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: inte överdrivet
Är du glad nu: jadå
Var du glad igår: jaa
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: allt
Stockholm är: våran huvudstad
Göteborg är: en stad 
Kan du sjunga: jag är ingen artist eller kanske sjunger speciellt bra men tycker de är grymt kul 
Mer värt än guld: vännerna
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: finns många
Ska bli skoj: sommaren
Ska inte bli skoj: leta apu plats
Sparar till: ingettt
Väntar på: lunch
Pålägg som gäller: skinka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0