lista

snodde av fellow;)
Vad heter ni? Linn och Anton
Hur träffades ni? Genom en gemensam vän
Hur länge har ni varit tillsammans? vet faktiskt inte vi har som inget datum men kanske 10/11 månader.
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Om 3 veckor gör vi:)
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Anton har
Isåfall, vem kör bäst? ja de är väl anton haha
Kommer du ihåg er första kyss? Klart
Vem är äldst? Anton
Vem fyller först på året? Anton
Vem sjunger bäst? Måste nog säga jag därr ;)
Håller ni i handen på stan? näe de tror jag inte vi gjort
Kände ni varann innan ni blev ihop? ja lääääääääänge typ ett och ett halvt år säkert om inte mer
Vad har ni gemensamt? Mycket
Blev du kär i första ögonkastet? Näe inte första gången jag såg han
Har ni någon speciell låt? Näe men finns många låtar jag tänker på han som han lyssnade på mkt då vi träffades
Har ni stora framtidsplaner? Nejnej
Har ni varit utomlands tillsammans? faktiskt inte
Vilket är ert bästa minne? jag vet inte vi har många
Vem lagar bäst mat? Anton!!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Om vi umgås gör vi nog inget spec
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast
Bor ni långt ifrån varandra? näe inte värst jag i stan han i kåge
Blir du lätt svartsjuk? beror på vad de är
Brukar ni bråka? mer tjaffsa inte bråka
Ringer eller SMS:ar ni mest? båda
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? måste säga som felicia allt.
Vad använder ni för preventivmedel? P-piller
Brukar nån av er prata i sömnen? anton pratar och går i sömnen varje natt...

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0